Kızlar zaten sinirli biriydim artık daha sinirli duygusal biri oldum her şeye ağlıyorum sinirleniyorum bağırıp çağırıp ortalığı yıkıyorum ağlama krizleri falan geliyor ama bebegime zarar vermek istemem hiç şimdide bunu kafaya takıp üzülmeye başladım ya elimde değilki