Ergul1 Hshshzgsghzhshs 26+0 olduk gayet iyi gidiyo ☺️ doktor kontrolümüz var sabah heyecanlıyım sizin nasıl gidiyor
Aserpil Hshshzgsghzhshs 24+1 hareketler artık aşırı belirgin. Dışarıdan bile gorulcek hale geldi 🥰 babamizda 24 . Haftada hissedebilir hareketini.
canimyavrum_ Hshshzgsghzhshs merhaba 25+4 olduk sanki zorla hareket ediyo bu hafta insallahh iyidir herkes bu haftalarda normal dedi umarim normaldir
Gzd1212 Hshshzgsghzhshs selamm 24+1 olduk. Hareketler baya belirgin ama çok aşırı kipir kipir değil bizim kız 🙂
Fatma033 Ergul1 bende 26+4 hafta 3 4 gündür hissediyordum net bi şekilde bugun kılırtı tarzı hissedebildim sadece ya moralim bozuldu sabah brnimde hastane kontrolum var
Ergul1 Fatma033 Gebeliğim benim arada öyle olabiliyo yorgun olduğum zamanlarda hiç hareket etmiyo benimkide sizinde öyle bişey olabilir
Hshshzgsghzhshs canimyavrum_ bazı günler hareket etmek istemiyorlarmis iyidir merak etmeyin gönlünüzü ferah tutun😍