Evet kızlar ikinci spinal dogumumu da gerçekleştirdim ve ilkinden çok daha güzeldi 😊
Çapa Hastanesi’nde nst de sancimin çıkmasi sonucu beni hiç bekletmeden spinale karar vererek doğuma aldılar böbrek rahatsızlığımdan dolayı ve tam kadro çok iyi doktorlarla gerçekleşen doğumum çok güzeldi iğneyi ilkte yapamadılar tutmadı 4. Deneme sonucu oldu ama öyle çok acı verici bişey diyemem. Kan aldırmaktan daha hafif bir acı korkmayın 😊 daha sonra uyustugumda sondayı taktılar onda da bişey hissetmedim bebeğim dünya ya geldi ve herşey çok güzeldi sadece bebeğimi biraz geç gorebildim çünkü üniversite hastanesi olduğu için baya bi araştırıyorlar öyle sorun yoksa bebeği getiriyorlar buda biraz uzun sürebiliyor. Onun dışında ilk doğumum özelde olmasına ragmen çapa da yaptığım doğum kat ve kat daha iyi emin ellerde olmak beni daha bi rahatlattı. Korkarak girdiğim doğumda gülerek çıktım şuan bebeğim ve ben çok iyiyiz inşallah sizinde dogumlariniz güzel geçer korkmayın kendinizi rahat bırakın ve doktorunuza güvenin inanın herşey çabucak geçiyor 😌