Kızlar merhabaa, 21+3. Haftada sabah Uşak’tan Denizli’ye detaylı ultrasona gidiceğim🥹 Çok heyecanlıyım, detaylı ultrason için tavsiyeleriniz var mııı? Klinik tok karnına tatlı bir şeyler yiyip gelmemi söyledi ama benim tatlıyla çok aram yok maalesef 🥺 Ne yememi tavsiye edersiniz🥹