fairytale_ b-bg bende böyleyimm çok zor hareket edıyorum ama daha kötüye gitmemek için mecbur yuruyorum zorla doktorum normak oldugunu soyledı bugün yavas yavas toparlanıcakmısım
Ysmnpmk b-bg çok normal canım bende balon gibi olmuştum ayaklarım kocamandı 10 güne geçti ama bolca yürüdüm evin içinde bide bolca su içtim. Ayrıca bana varis çorabı da giydirmediler kendi kendine geçti