Kızlar canım o kadar çok Kore yemekleri çekiyor ki anlatamam. Bulunduğum şehirde yok. En az 3 ay sonra falan şehir değiştirebilirim. Neyse aranızda, kimchi, enoki mantarı, tteokbokki deneyenler var mı, beğendiniz mi? Canımın çektiği kadar var mı 😁 eğer güzelse bunları yemenin hayaliyle yaşıcam bir süre 😁