Linagul anne yanı olan park yatak kesinlikle. Ben babyplus anne yanı almıştım 4-5aylıkken sığmadı içine, normal park yatağa geçirdim bizim odadayken. Sonra kendi odasında da büyüyen beşik vardı bu aya kadar onda yatıyordu ve bence sığmıyor artık çok hareketli uyuduğu için rahat edemiyordu.2 gün önce Montesori yatağa geçirdim çok rahat uyuyor bebeğim haftaya 16aylık olacak. Şimdi 2.ye hamileyim sadece anne yanı olabilen çift kademeli park yatak kullanacağım sonra da direk montesoriye geçireceğim