MA123 Kızlar ıkıncı hamılelıgım 35+5im ve en son yanlış olmasın 32ci haftada gıttım 1 aralıkta doktor ay sonuna gel gün verelim demıstı Hiç nts falan ıstemedı beni neden ki direkt doğuma alacak gün verıp 2.ci sezaryan
buseturan MA123 Ben 36 haftada ilk nst ye girdim ilk hamileliğim artık haftada 1’e düştü kontrollerim her hafta nst bağlanacak
Hamide_00 MA123 bu da sezeryan olduğu için olabilir belki direk doğuma sokacakları için kaçıncı hafta da dedi doğum erken gibi geldi bana
MA123 Hamide_00 iste 37dr gıdecegım gun verecek 38den sonra alır muhtemelen genelde öyle oluyor İkincıde olsa gıdenler varmış ondan merak ettim canım
MA123 ASE6154 öylede kuzum üste çağırmadı hanı su aralıkta gel gözük diye Doğumdan 5hafta önce gıtmıs olacağım en son doktora birde doğumdan önceki hafta gün vermeye çağırmış oldu Başkaları gıtmıs ıkıncı doğum olmasına rağmen ondan dedım
ASE6154 MA123 normalde 34 ten sonra her hafta çağırıyorlar yüksek ihtimalle birdahaki randevunda bir hafta sonraya çağıracak
0znur Devlet hastaneleri genelde 36-37 de başlıyor nst ye. Ben de 35+5 te gitmistim haftaya gel gün verelim bide nst ye baglanirsin demişti. Kendim talep ettim bugün de bağlanabilir miyim diye ve bağlandım.
MA123 Hamide_00 alttan bakılmaz zaten doğum şekli bellı çünkü ama genede başkalarından duyduğum kadarıyla nts ye her ıhtımale karşı bakılıyormuş
MA123 Rojdaakk ıstemedı vallahı canımsın Allah gerekte etmesin yanı zamanında gelsin inşallah ama bakılsa ıyı olurdu
edaaay37 Benim doktorum 32 de başlıyormuş nstye 35. Haftam 2 kere bağlandım. (Devlet hastanesi) 2 haftada bir de çağırıyor.
MA123 Merve-99 çok şükür bı sıkıntımda yok aslında ama devlette olsa tedbır amaçlı bakam yerler varmış ondan dolayı bende merak ettim canım