İki adet arasi yumurtlama döneminde kanama görüyorum bu 2 aydır böyle devam ediyor doktora gittiğimde herhangi bir problem olmadığını yumurtamın geliştiğini söyledi 12 mm olan yumurtam vardı 4 gün geçince lekeyle başlayan 4 gün süren koyu kanama gördüm bu ay da yaşayınca araştırdım böyle bir durum varmış yaşıyan var mı