Eda07 canım yapacak bir şey yok ama bu durum inan ki geçici. Aynı yollardan geçtim. Evim pis koktu. Eşim pis koktu. Şişenin içindeki hazır su pis koktu. Komşularımızın evindeki her şey güzel geliyordu tatlıydı onlarda karnımı doyuruyordum kendi evime geçince her şeyden tiksiniyordum. Sabret bu zamanlar geçecek her şeyden tat almaya başlayacaksın yeniden🙏