queenanne1 Kızlar detaylı ultrasona kaçıncı haftada gittiniz ve o güne kadar öğrenemeyip detaylıda cinsiyeti öğrenen var mı?
Mucizee80 queenanne1 20. Haftada gttim öncesinde bir doktor kıza benzetti biri erkeğe net degildi detaylıda kız olduğu kesinleşti
queenanne1 Feridekucuk teşekkür ederim yorumunuz için. biz hâlâ öğrenemedik yarın detaylı randevum var çok heveslendim merak ediyorum acaba gösterir mi diye 19+2🫠
babyandmomy__ queenanne1 detaylı için erken değil mi yani bilmediğim için diyorum bana 22 23 arası yapacağız dediler
queenanne1 babyandmomy__ 18-24 haftalar arasında yapılıyormuş bugün perinatoloji doktoru o şekilde söyledi 20den sonraki haftalarda daha net görebiliyormuşlar bide bebek biraz daha büyüdüğü için ne kadar geç bakılırsa o kadar iyi dedi