Ay ben kas ağrısı diye düşünüyordum ama aynısı bende de var 1 haftadır sol kalçam tam tarif ettiğiniz yer eğilip kalktığımda bazen yürürken öyle bir ağrı giriyor ki anlık basamıyorum o an ayağımı ama hemen geçiyor. Neden olur ki böyle bir şey daha 3. Aydayım ben magnezyum veya kalsiyum eksikliği bu ayda olmaz herhalde