bence gebelik döneminde her türlü kimyasaldan arınılmalı ben normalde cilt bakımına aşırı kafayı takmış biriyimdir en güzel içerikli ürünleri kullanırım ama bebeğimin sağlığı için erteledim size önerim uygulayabildiğiniz kadar doğal şeyler uygulamanız şu an cilt bakımı rutinimde sadece dalin ile yüz temizliği var bu da kimyasal ama düşününce bebek şampuanı 😅 nemlendirmek için de yalnızca shea yağı kullanıyorum güneş kremini bile bıraktım nasıl olsa hava kapalı diye sürmüyorum güneşli günlerde de farklı önlemler almayı düşünüyorum size de tavsiye ederim çünkü kimyasal cilt bakımı ürünleri özellikle de yarık dudak sendromuna vs sebep olabiliyormuş