Mervemervemerve Busraerrr evet 11+3 gittim erkek dedi ama degsrbılır sadece tahmin ediyoruz dedı 13 haftalıkken girtim buseferr kız dedi %90 😊 allahım sağlıklı kucamğımıza almayı nasip etsin 🙏
Busraerrr Busraerrr Mervemervemerve bende doktora gittiğim de haftaya 12+3 olacağım.En son gittiğimde bi sonraki gelişinde tahminde bulunuruz demişti bakalımm heyecan içindeyim🥰
Deryayilmazkahraman Busraerrr bulundu evet ikili tarama yaptırdığım zaman başka hastaneye gitmiştim kıza benziyor demisti fakat yarın kendi doktoruma gidicm bakalım o ne diyecek heyecanla bekliyorum şuan 13+4 olduk çok şükür 🙏
deletedmom832 Evet söyledi İkili testte zaten cinsiyet tahmininde bulunuyor ama kesin bişey söylemiyor bu haftalar da çünkü hala daha değişme olasılığı yüksek oluyormus bakalımmm sağlıkla gelsin 😊
Denizege Bende haftaya gideceğim ikili taramaya gireceğiz bakalım ne diyecek çok merak ediyorum Hayırlısıyla Sağlıkla gelsin bebislerimiz
gdaslik Benim de ikili taramada erkeğe benziyor dedi doktorum ben de başından beri erkek olcakmış gibi hissediyorum bakalım değişcek mi yoksa tahmini tutacak mı
Mervemervemerve gdaslik benm değişti bende erkek hissediyodum ama kız dedı şimdide 🤗allah gönlüne göre versin
seyma281015 Busraerrr 10+4 🥰 bir kızım var bakalım bende heyecanla bekliyorum ikiliyi. Sanki Ağustos kız ağırlıklı gibi ama ☺️
Merveakts 12+0 dı dün ikili tarama yaptırdık bizde ama bebeğim 12+5 ile uyumlu ultrasonda ve cinsiyet erkeğe benziyor dedi doktor sanırım pipisini de gördük 🤗🤗