honey34 geçiştirmiş gibi,bencede devlette uğraşmayıp direk özelle muhatap olun☺️Bende daha geçen perşembe rahim filmi çekildim mecburi anestezili.4.ayda bitti gebelik elde edememiştim.Bu ay bekliyorum bakalım bende.Özel olunca bi doktora takipli olursanız daha iyi olur benim 5 yıldır aynı doktorum 🥰doğumu vs her şeyimi biliyor.Sizinde ulaşmanız çok çabuk olur süreç hızlı ilerler