10 yıl önce genel anesteziyle sezeryan olmuştum bu pazartesi ikinci sezeryanımı oldum yine genel olur diye düşünürken beni ameliyathanede spinale ikna ettiler korku, panik hepsini yaşadım ama şimdi iyiki diyebiliyorum. İğneyi giç hissetmedim vurulunca direkt yatırıp başladılar çok geçmeden oğlumu gösterdiler çol güzeldi gözümin önünden o anlar gitmiyor çünkü bi daha böyle bir tecrübem olamaz sonra bebeği giydirmeye aldılar benim dikişlerime başladılar. Bi ara tansiyonum çok düşmüş onunla ilgilendiler anestezist genç çok ilgiliydi ona dedimki eğer ben kötü olursam beni uyut diye söz bile aldım 😬oda yanımdan ayrılmadı zaten bi ara cok sakinleştim dedim bana ne verdin yok dedi bişey vermedim sen gayet iyisin diye ikna etti beni ama bence sakinleştirici yaptı 😄sonra bebeğimi yanıma koydular birlikte çıktık ameliyathaneden. Şuan nasılım diye sorarsanız dikişlerim ilk iki güne göre daha iyi ama hala güvenip uzanarak uyuyamıyorum canım cok kıymetli benim oturarakta uyunabilir çünkü🥱ve hemen sütümde geldi evimizdeyiz ağrılarımın geçmesini bekliyorum ve bu arada hamilelikte aşırı ödemim vardı ayaklarımda hala geçmedi 37 numara ayakkarım gitmiş 40 numara ayaklar gelmiş halde ne zaman geçer yaşamış olanlar varsa söyleyebilir mi?