Kızlar selam. Pcosluyum ve yaklaşık 1,5-2 senedir korunmuyoruz. Bugün yine düzensizliğime ilaç yazdırmak için doktora gittğimde kan testi istedi ilacı kullanmadan önce. Beta 5.23 çıktı normalde hep 0.2-0.6 arası çıkar. İdrar testinde çizgi çıkmıyor kanda ise 5.23 sizce umutlanmalı mıyım? Doktor şuan sınırdasın iki gün sonra tekrar kan ver gel dedi :( Ben ise duramıyorum yarın aynı saatte tekrar vereceğim kaç olması lazım 10 falan mı?