Tugcee55 İkili test sonucumu merak ediyorum e nabiza düşmüş fakat rapor olarak değil beta 28 papp 16 çıkmış bu sekilde yorumlayabilen varmi ultrason muayenesindede bi sorun gormedi doktorumuz ense kalinligi burun kemigi felan iyi dedi
Oya_arslan_10 Tugcee55 içini ferah tut öncelikle bu testler yüzde yüz sonuç tabiki vermiyor bende geçen hafta yaptırdım çok şükür sonucum iyi çıktı her şey allahtan tabiki ama kötüyü çağırmamak lazım iyi düşünelim iyi olsun inşallah sonucunda güzel olur 🙏😊
Nese21 Elifkalayci06 karından ultrason ile bakılıyor sonrasında bir tüptü sanırım kan alınıyor sizden..
Tugcee55 Elifkalayci06 ultasonda muayene yapılıyor ense kalınlığına ve burun kemiğine bakılıyor daha sonra bu ultrason ölümlerinin yazıldığı bi kagit veriyorlar labaoratuvara verin bunu diyorlar ayrıca bir tup kan alıyorlar
Oya_arslan_10 Elifkalayci06 ilk ultrason muayenesi yapılıyor yaklaşık benim doktorum 20 dakika baktı ense kalınlığı ve burun kemiğine bakılıyor kaç santim olmuş kalp ritmi nasıl bunları değerlendirip bilgi veriyor daha sonra bir tüp kan veriyorsun ben özelde yaptırdım ama 1 hafta sonra çağırdı doktor
Tugcee55 Oya_arslan_10 inşallah ister istemez insan huzursuz oluyor..Peki sizin e nabizda değerler kacti baktınız mi
Oya_arslan_10 Tugcee55 e nabızda sadece down sendromu yazıyor belge ektedir yazıyor biz hastanede laboratuvar bölümünden aldık sonucu grafik önemli olan