ReyHalVe21 genelde beta 1500 üzeri olunca kese gözüküyor. Ama benim devlet hastanesi ilgisizdi kese yok bebek yok diyip göndermişti 5+4de. Sonra kan testimde beta 5000 çıkınca özele gittim ge kalp atışını da duyduk 6+1 gibiydi sanırım. Yani keseyi görebilme ihtimaliniz yüksek ama devlet hastanesi çok da güvenmiyorum