Elifkalayci06 bende senin gibiyim, doktoruma beslenemiyorum diye yakındığımda güldü annelik bu kadar çabuk yerleşti demek ki dedi 😂 ilk trimesterda anne adayları genellikle kilo kaybı yaşar ve genelde bu durum ikinci trimesterda ortadan kalkar, bebekte ikinci trimesterda beslenerek kilo almaya başlar dedi, o yüzden ne yiyebiliyorsan onları ye kendini zorlamadan