Elsem34 bende 6 . Haftada gitmiştim 5+2 gozukuyordu kese vqrdi ama bebek gorunmemisti çok uzulmustum çok ağlamıştım 8. Haftada kalp atışını duydum doktorda demisti ki genelde artık 8.hhaftada kalp atisi duyuyoruz demisti stres yapma desemde insanın içinde hep bir şüphe insallah kalp atışını duyar sağlıkla yavrunun kucağına alirsin