Aslaninannesi_ valla al benden de o kadar şuan normal doğuma uygun ilerliyoruz bebekte baş aşağı pozisyon almış ama cesaret edemiyorum annemde 2 normal doğum yapmış bana normal doğum çok zor sezeryan ol dedi düşün. Keşke cesaret edebilsem ama zaten aşırı panik birisiyim o yüzden isteğe bağlı sezeryan olacak o da tam benim doğum günüm zamanına denk geliyor 18 şubat istiyorum o yüzden, en güzel doğum günü hediyem olur bakalım uyarsa🥰