babyiscoming_ Mini_baby hıçkırık böyle mi oluyor ki çok tuhaf 😂 ben aynı yerde üst üste pıt pıt atarsa hıçkırık sanıyordum bildiğin tir tir tiriyor çocuğum🤣
iremhzl babyiscoming_ bu sabah oldu bana bayaaa uzun sure titresime girdi karnim guldum hatta boldugunu anlamadim kasilma gibi bisimiydi 🤣 36dayim
babyiscoming_ aryadeniz25 ay oluyor mu sizde de çok şükür diyorum çocuk bişeyden mi korktu niye titiryor😂 kaç haftalıksınız ben 29+6
Yolcu_26 babyiscoming_ olabilir orda da titreyebilir kolunu uzatmış olabilir bir kere kordon bağı sabit bir yerde duran bisey değil ki
babyiscoming_ Yolcu_26 internette de araştırdım kordonla alakalı hiç bir şey yazmıyor çişini yapıyor olabilir yada hıçkırıyordur vs yazıyor. size bunu doktor mu söyledi acaba?
Alpmom__ babyiscoming_ kordonla oynayınca öyle oluyormuş 😅😅 benim sıpada ben yatarken yapıyordu içim titriyordu resmen ya ayyyy fena bir his
babyiscoming_ Alpmom__ doktor mu söyledii bunu gerçek mi ya kordondan çok korkuyorum oynamasın nerden çıkarmış o hareketi😄
Nart babyiscoming_ bende de titriyor çok merak ediyorum sebebini 29+5 haftalığız. Hiçkık kesin değl çünkü hıçkırık kalp atışı gibi biraz uzun süren bir şey.
babyiscoming_ Nart aynıyız hafta olarak ☺️ çok değişik ya iki gündür böyle internette çişini yapıyordur yada hıçkırıyordur yazıyor bilemedim valla neden yapıyor öyle burda da kordonla alakalı diyenler var
Alpmom__ babyiscoming_ evettt 😂😂 türlü türlü huyları var . Hıçkırık sadece bir bölgede oluyor böyle kalp gibi pıt pıt pıt uzun süreli atıyor karnın seyriyor zaten öyle ayırt edebilirsin 😅