Kızlar merhaba benim 2 yaşında bir oğlum var 1 sene denedikten sonra oğluma hamile kalmıştım hormon bozukluğu pcos falan vardı ama doğal yolla hamile kaldım şimdi tekrardan düşünüyoruz reglim düzene girdi fakat deniyoruz olmuyo doktora gitsem diyorum reglin düzenli olmaması için bir etken yok diyecek ama olmuyo ne yapmam lazım bilgi verirmisiniz bu ay çok ümitliydim ama günüm de regli oldum çok üzgünüm çok istiyoduk şimdi bide ben normalde spora gidiyorum dondurmuştum ama dondurma sürem doluyo spora giderken tutar mı onu da hiç bilmiyorum