Dilda33 36 haftalık olduk ama son ay gebelik şekeri ve suyum falan fazla çıktı bu durumu yaşayan var mı bebek kuveze girer mi
Cananpmk Dilda33 bende 34. Haftada gittiğimde suyumun fazla olduğunu söyledi doktorum inşallah bir sıkıntı yaşamayız onca zaman bir sıkıntımız yoktu şuan olması çok can sıkıyor