denizin__annesii Betulseyma60 bende 28+1 haftalık hamileyim burda bebek doğmadan önce doğum raporu için isim sorulur bizde eşimle en son Baran koymaya karar verdik 💙🤰🏻🥹 Baklm daha doğum tarihi netlesmdi(Almanya dayim)
Ilknur45 Ikiz erkek anasiyim cok sukur allahim bana bagislasin seninkini de sana bagislasin insallah MERT ATA & FIRAT EGE🥹🥹💙
Hilallm1 denizin__annesii ben de fransadıym ilk doğum olacak burda yani bir kızım var ama o zaman Türkiyedeydim. Ve bu doğumdan çok korkuyorum randevu aldık 2 aya verdiler daha hiç kontrole gitmedim
nslbrss babasının ismine uygun olarak düşündüm bende babasının adı barış oğlumun adı da barlas olacak 🥰🥰