Beysaaa [https://mutluresim.com/images/2024/12/18/1r1rOi.jpg](https://) Kızlar reglim 4 gün gecikti , simdi test yaptım varmı yokmı
Mom6535 Beysaaa değerin çok yüksek olabilir canım benimde böyleydi 10 bindi değerim ama 2 aylık hamileydim ben
Beysaaa Sağlık ocağında verdim bakalım çok heyecanlıyımm. Rabbim herkese bütün isteyenlere nasip etsin..