Merhabalar, 35+2de gittiğim kontrolde yaklaşık yarım saat nstde kaldım, doktor ufak ufak sancıların göründüğünü , hissedip hissetmediğimi sordu. Ara ara ağrı giriyor ama ilk gebeliğim olduğu için pek anlam yüklememiştim. Doktor ekstra açıklama yapmadı. Bu durumu yaşayan var mı? Erken doğum işareti olarak mı yorumlamak gerekiyor?