Kbr-cnbrc daha çok erken bacım be kendini şimdiden strese sokup koşullama. Benim oğlum da 37+1 doğdu oksijensiz kaldı . Ydyb girdi hatta özel bir çocuk bu yüzden. Şimdi kızıma hamileyim 33+5 ve sancım çıkıyor nst de eşim ve oğlumdan dolayı hastaneye de yatamadım. Kızımla konuşuyorum ve Allah’a bırakıyorum. Sürekli kızım ne zaman gelirsen gel yeterki sağlıkla gel diyorum. Kendimi hep iyiye telkin ediyorum. Allah büyüktür…