Merhaba kızlar doğuma kadar Ocsapar iğne kullanacağım artık sağlık ocağı yazsa bile eczaneden alamıyorum devlet ödemiyor
Rapor çıkarmalısın dediler bugün İzmir Şehir Hastanesine gittim bir türlü işimi halledemedim sürekli ordan oraya gönderdiler
Var mı başına gelen İzmir de oturup bu rapor işini halledebilen Allah aşkına yardım edin ya yazılmazsa kutusunu nasıl alıcaz parayla doğuma 90 gün var daha 😢😢😢😢