Xzzz Kızlar kız bebeğim olacak ve sizce hangi emzik daha iyi ben biberon avent set aldım ama size sormak istedim
Candyboy Emzigi yuvarlak üç almayın oval veya damarlı olandan alın yuvarlak biberon gibi olanları pek almiyolar
Sena-cy00 Kızım 1 buçuk yaşında, 1 buçuk yıldır avent kullanıyor yeni doğduğundan beri, yaşına girince hatta 12-18 ay olanını aldık aventin hala onu kullanıyor.. Yönü tersi yok emziğin.. Her türlü ağzına takabiliyorsunuz..