Anneeadayi annem kardeşimi doğurduğunda ben 15 yaşındaydım hiç unutmuyorum 😂yarım saat sancı çekti ilçeye gidene kadar taksideyiz diye kesinlikle hiç bağırmadı gider gitmez aldılar 15 dakıka içinde doğurdu 😂ama hep şey derdi ben kızların doğumunda çok zorlandım ama erkek kardeşim 4.5 kilo olmasına rağmen çok rahat normal doğum yapmış 😂😂