Doktorluk bir şey yok diyorsunuz ama aslında var. Zaman kaybetmek istemiyorsanız da bir an önce tüp bebek deneyin. 2 yıldır benim de denemediğim şey kalmadı. 2 aşılama, 2 de tüp bebek denedik onlar da olmadı. Tahliller her şey temiz çıkıyor. Tanımız da açıklanamayan infertilite. Bu ne demek peki? Bir şey var ama biz anlamıyoruz, günümüz teknolojisiyle açıklanamıyor demek. Yani illa ki bir yerlerde bir şey var. Bunu kabullenmemiz gerekiyor en başta