Gulay123 Kızlar beşiğimiz sepet beşik ilk aylar onu kullanıcaz ama içinde yatak yok yaptırmayı düşünüyorum sizce pamuk mu yün mü yaptırayım hangisi sağlıklı olur ?
Ozlembb Gulay123 cnm benim annem yün yatak yaptı ama kullanmicam. Yün yatak önermiyorlar. Çok sıcak oluyormuş ve bebek anne karnindaymis gibi hissediyormus. Nefes almayı bırakabilirmis.. Allah korusun.
Kurabiyecik Gulay123 Biz pamuk yatak, ince pamuk bi yorgan ve yastık yaptırdık. Yastığını kullanmayacak şimdi. Yorganı da dikkatli bi şekilde örteriz inşallah ☺️
SevgibiR Gulay123 diktirme ya hazır al 😂 bana da yatak yorgan yaptircaklardi istemem dedim Pamuk yorgan yikanmaz ki 😂 gittim hazır aldım ebebkten yatak yorgan daha kullanışlı
Gulay123 Ozlembb 😱allah korusun ya etrafımdaki büyükler yün en iyisi diyordu ben de sıcak olur yazın filan dedim ama ısrarla yün diyorlar
Gizem_miros Gulay123 alerji yapar canim herseydrn onemlisi bebek vucudu hassas ben bile yunde yatmiyorum deli gibi kasiniyom 😀
Dnzcngz Aslında yün hava geçirgenliği yüksek olduğundan ve çok nem tuttuğundan kışın sıcak yazın serin tutar. Yazın sıcak tutar fikri yanlış bir kanı bu yüzden.
Dnzcngz Gulay123 Yani ben size o yatak daha iyi bı yatak daha iyi diyemem çünkü bu doğru olmaz. Sadece yünün gerçek özelliğini belirttim ☺️ Ben kendi kızım için hazır ortopedik yatak aldım ama tabi bizimki anne yanı değil normal beşik.
Gulay123 SevgibiR sorun şu ki beşiğin ölçülerine uygun yatakbulamıyorum o yüzden dikticem 🙁45*80 ölçüleri