Minnosunannesi49 Kızlar hareketleri hissetmiyorum yani dün akşam hissettim en son bugün yürüyüş yaptım tatlı bişeyler tükettim yani je yaptıysam tık yok normalmi acaba
Annelikmghb Minnosunannesi49 haftan küçük canim cogu kisi o haftalrda daha yeni hissediyor zaten. Genellikle uyuyorlar zaten. Cok dedirgin olduysan acile git.
Balbebek012 Minnosunannesi49 günümüz aynı🥰 sen kendini takip et bende bebeği fazla hissetmiyorum arada bir minik hareketler o kadar
Ilayda12345 Minnosunannesi49 20.haftamda hiç hissetmedim yani belki minicik bi vurma oda bağırsak hareketi bile olabilir emin değilim 25.haftamdan sonra ben hissetmeye başladım 2.gebeliğim olmasına rağmen bence daha çok yeni canım hareket için 😊
Minnosunannesi49 Balbebek012 ikinci gebelik genelde 16 20 haftalarda hissediliyor diyorlardi ondan korktum
Minnosunannesi49 Ilayda12345 ben 2 haftadır hissediyorum biraz kilom olmasına rağmen 😂 sadece dünden beri hissetmiyordum az önce bi tekme attı okadar hoşuma gittiki anlatamam🙈
Ilayda12345 Minnosunannesi49 maşallah şuan 30 haftalığım o kadar güzel bi duygu ki 🌸insan endişeleniyor da tekme atmayınca sizin haftalarınızda bende aynıydım herkes 17 18.haftadan beri hissediyorum diyordu ben endişeleniyordum hep 🤣
Minnosunannesi49 Ilayda12345 ayyy gerçekten çok güzel bazıları gece uyutmuyor felan diyor Allah’ım tekmelesin uykudan uyandırsın diyorum okadar hoşuma gidiyor
Ilayda12345 Minnosunannesi49 ben ilk kızımda asla böyle hareketler hissetmedim yani o kadar azdı ki şuankiler ne böyle diyorum her gebelik farklıymış gerçekten
Minnosunannesi49 2424aa ikinci gebelik benim ama 6 yıl arayla iki gebelik gibi zorlanıyorum tabi 🤦🏼♀️😂
ertonunannesi23 Minnosunannesi49 benimde 20+3 2 haftadır hissetmeye başladım ama çok çok minik en son birkaç gün önce hareket etmişti şimdi meyve yerken hissedilir bir şekilde hareket etti oda ara sıra 2-3 dk sürdü yani daha çok küçük haftası diye endişelenmiyorum ilk gebeliğim 🥲
Tugceelanaz Minnosunannesi49 3 gebeliğim daha 3 gün oldu hiss edeli minik minik 18 haftalık sat göre Ultrasonda 19 hafta Her zamanda hiss etmiyorum Daha erken bence panık yapma