Kızlar doğum yapalı bu cuma günü tam 1 aylık olacağız her neyse dıştan dikiş düşmüş işte bitane dikiş vardı oda pede gelmiş bugün sabah gördüm ama kaşıntı falan yoktu akşama doğru yani bundan 1 saat önce kaşıntı başladı direk kaşıdım çok tatlı kaşınıyordu öyle böyle değil sonra kaşıntı gitsin diye duşa girdim hafifletti ama suan hem açıyor hem kaşınıyor napcam ben akıl verin bana