Herkese selamlar, 15. Haftaya girdim ama hamileliğimin ilk haftasından bu yana cildim inanılmaz kötü, çene ve alım bölgemde geçmeyen ucu olmayan sivilceler ve akneler var. Yediğim içtiğime cilt bakımıma extra özen göstermeme rağmen çok kötü bir durumdayım. Benim gibi olan var mı neler yapıyorsunuz? Bir de şu bi grçek mi kız bebek annenin güzelliğini alır diyorlar 🥹