xpera Kızlaar , 12 . Hafta 2 li taramada cinsiyet erkek dedi doktor. Erken cinsiyet öğrenip sonradan değişen var mıı😅
xpera Selin3434 alışveriş için çok erken sanırım biraz daha bekleyeyim en iyisi . Değişir diyen de çok var emin olamadım
Selin3434 xpera evet alışveriş için acele etme unisex biseyler alabilirsin alışveriş için en az 15 16 hafta olunca basla canim
xpera bbegonya teşekkür ediyorum . Bende değişir mi diye endişeleniyorum yani cinsiyet tabi ki fark etmiyor ama ilk bebek ilk heyecan işte 😅
Ruumis bbegonya ya nasıl bende 4 farklı doktora gittim kız dedi detaylıyı bekliyorum alışveriş için böyle yorumlarınızı görünce 😂
xpera nurdaneg0716 😅 kordon ile karışanda oluyormus ben kız hissediyordum hep😅 Sanırım sadece hissetmiyormusum istiyormusumda 😅 değişen cok insan da varmış ya kafam karıstı😅
nurdaneg0716 xpera benim oğlum 11 12 haftalikdi erkek dediler ve değişmedi kordon olabilir ama ben etrafımda nadir duydum yani umarım gönlünüzden geçen olur Rabbim sağlıkla kavuştursun 🥰🤲🏻
Nc34 xpera ikili testte özelde doktorum büyük ihtimalle kız dedi dün 15+4 erkek olduğunu öğrendim devlette