İyi akşamlar kızlar 36+1 haftalık hamileyim. 33. Haftadan beri erken doğum riskim var. 2-3 cm açıklığım oldu sancım oldu 3 gün hastanede yattım. 38. Haftayı tamamlamak istiyorum inşallah. Erken doğum riskinde özel bölgeye ağda yaptırsam veya yapsam tetikler mi? Jilet çok hızlı çıkarıyor