Kan vermiştim başka şehirde. 1,20 çıktı. Ama hala regl olamamıştım 34 gün geçmişti son adetimden. Normalde 20 günde bir olurdum ameliyat olduğumdan beri. Hava değişikliğindendir dedim. Neyse tarlusal başlamam gerekiyordu. 1 hafta geçti döndük şehir dışından. Yine test verdim bizim sağlık ocağında. Yine negatif. Bir hafta daha geçti baktım tık yok. 6 Ekim’de annemlerden dönerken otobüs durağında fotoğraf çekinmiştik eşimle. Kendisi de bana hamile misin acaba falan diyordu göğüslerin falan koyulaşmış diyordu hep. Ama testler negatif çıkınca ümitlenemiyoruz da. Her neyse fotoğrafta benim elim şans eseri karnımda çıkmış normalde eşim elimi tutacaktı tutmadı. O yüzden hamile gibi çıkmışım. Fotoğrafı paylaştık tabi. Herkes hamile misin falan diye mesaj attı. Bi arkadaşım da mesaj atmış “kız içime doğdu hamilesin kesin” diye. Dedim yok saçmalamayın. Ertesi gün evde erken gebelik testi yaptım ama nasıl ihtimal vermiyorum. Bilgisayarda derse hazırlık yapıyordum 5 dakika falan bile olmadı göz ucuyla bir baktım silik 😂 tabi soluğu annemin çalıştığı hastanede aldım. 14,69 çıktı. Akşam da eşime sürpriz yaptım. Hatta videoya çekiyordum anı kalsın tepkisi diye telefonum kapanmış sadece hapır hupur yemek yerkenki kısım var 😂