Papatyam2608 Kızlar tavuk köftesi yaptım söylemesi ayıp yogurunce tadına baktım unuttum oldu mu fekan diye çiğ olduğunu unuttum ama çok az tadına baktım 2 sıkım felan bi sakıncası olur mu ya kafama takdım unuttum yedim pişman oldum sonra
Mutluluukkk_ Papatyam2608 galiba çorum köftesinden bahsediyorsun ben hamile olduğumu bilmiyordum yedim çok şükür bişey olmadı
Papatyam2608 aslaninannesi7 bu çiğ tavuktu ya korktum unuttum ya ama azdı yine de intneten bakınca korktum
Mutluluukkk_ Papatyam2608 bence bişey olmaz o kadardan ama doktoruna danış istersen yinede. Onun tadıda çok güzel ama ya 😂
Papatyam2608 Mutluluukkk_ evet ya az yedim ama korktum yine intenten bakınca kontorluma çok olmasa yarın hemşireye msj atarım
Papatyam2608 aslaninannesi7 İnşaşlah ya evet ya az yogrurıekn oldu mu diye bakarken 2 3 tane yedim sadede
aslaninannesi7 Papatyam2608 sen çok endişelenme zaten birşey olsa hissederdim bir reaksiyon verirdi mutlaka