Arzu_uu Hanımlar bu ay yumurtlamayı takip edip uyguladık bat 17 di ama hala olmadım erken gebelik testi yaptım negatif sürekli böyle olup sonraki günlerde pozıtıf göreniniz oldu mu acaba
atlasinannesi_ Arzu_uu adetime 4 gün kala aşırı ama aşırı silik çıktı benim. Takip ederseniz belki pozitif olur