Magenta Dis etlerim cok sis ve agriyor aynisini yasayip onerisi olan var mi acaba yemek yiyemiyorum acidan ☹️
Ozlembb Magenta doktorunuza tanışarak sarımsak surebilirsin benimde çok aşırı sismisti sürdüm çok rahatlatıyor. 4-6 , aylarda oluyormuş ben geçirdim şükür. Geçmiş olsun