Ogrtmn_gbe Aramızda amniyosentez yaptıran birileri var mı sonrasında ağrı kanama sıvı kaçağı vs yaşadınız mı? Sonuçlarınız nasıl geldi?
Ogrtmn_gbe Bugün yaptırdım kramplarım çok fazla ve iğne yerinde hafif şişlik var. Doktor ağrı kramp olabilir bir iki gün dedi ama yine de çok endişeliyim
Canoski Illk gün olduğu için cnm krkma çok normal yaptrdim ekimin 23 nde bi hafta bol bol.dnlen ağır iş ypma
Ogrtmn_gbe Hasret_Erkan sevindim🌸darısı başıma inşallah bir sıkıntı yaşamadan temiz sonucu alırım bende
Canoski Ogrtmn_gbe krkma cnm tmzgelir Allahın izniyle dualarım.yavrun ve seninle 🤲rabbm.kmsyi bu yolda dara düşürmesin insllah