Kızlar merhaba
30 haftalık ikizlere hamileyim erken doğum riskim var sezeryan olmayı düşünüyorum ama çok korkuyorum sizce korkumu nasıl yenmeliyim
Birde eşim ısrarla devlet hastanesinde dogurmamı istiyor sizce devlet hastanesi tavsiye edilir mi ben ozlede kendi doktoruma ameliyat olmak istiyorum ama esim devlet hastanesi diye tutturuyor zaten korkuyorum bir de devlette doğumdan daha çok korkuyorum çevremdekiler devleti hiç önermiyor eşimi nasıl ikna edebilirim