26 haftalık hamileyim bartolin kisti oldum maalesef yarın doktor randevum var daha önceden olmuştum antibiyotik tedavisi ve sonrasında enjektör ile çektiler canım çok yanmıştı şimdide korkuyorum antibiyotikte kullanamam sanırım 😔 aranızda bu durumu yaşayan var mı hamileyken