busrakorayeymen yaaa🙈🙈 hayırlısıyla kavuşuyorsun desene şükür🙏 Ben anlamıyorum normal yerleşmiş filan da ama aslında ağrılarım da oluyor da kafasını asağı vurduğu için yoksa geleceğinden değil yerini çok sevdi kızım🤣 bende dün eşime diyorum artık doktora söyleyelim sezeryanla alsın çok yoruldum tasıyamıyorum kendimi diyorum ama doktoru beklemek zorundayız devlet iste🤷🏻♀️