Nurcanyokus6 13haftalik gebelikte kisttim olduğunu öğrendim😞 aranızda benim gibi olan ve iylesen var mı
gunesveguney Nurcanyokus6 yumurtalıkta mı kist? Bende de var takip edilmesi gerek dedi doktor çok korkulacak bişey değil aslında bebek besliyormuş kisti doğumda da doğumla birlikte onu da temizliyorlar genelde, o kadar