yeni_anne2 bizde var kan uyuşmazlıgı bebegimde 22 günlük şu an evet kan uyuşmazlıgından daha yüksek ve daha uzun oldugunu doktorum açıkladı 7-15 günlükken gittik ölçümleri yapıldı ama emzırdıkce bol bol bu seviye düşüyor hiç korkmayn 10 sınır mesela bizim kafa 9 gögüs 11 cıktı 7 gün doktorum bol bol emzir atıcak dedi 15 gün gittik 7 kafa 8 gögüs cıktı düştügünü böyle emzırmeye devam etmem gerektıgını soyledi olaki yükselseydi kan alıcaktı ve sonuca göre ilerlicekti ama hiç korkmayın emzirince düşüyor bol bol 1.5 saatte bi paso emzirdım yılmadım şimdi mesela bariz belli cok cok az kaldı gidiyor geçiyor hepsi en onemlisi emzirmek