Ya ben detaylı ultrason da devlet hastanesi hiç bir sıkıntı yok ama ensesi kalın gibi geldi iri bebek olduğu için de olabilir yada down sedromu olabilir dedi sonra özel de tekrar detaylı yaptım oradaki hiç bir sıkıntı yok evet 1 hafta önden ama ense kalınlığı normal dedi. Bugün ki doktoruma da dedim böyle demişti diye o da dedi içinde şüphe varsa test yapalım dedi anlamadım. Benim diğer çocuklarım da iriydi ikisi de dpgdugun da 3.850 vardı normaldir bu da dimi kilolu yani